Ondersteboven ben ik er van

De laatste activiteit van het seizoen alweer. Het voelt altijd een beetje raar, maar gelukkig weten we dat er na de zomer gewoon weer een nieuw komt. Dus beginnen we vol goede moed aan het langste weekend van het jaar. De Mollenmepper is hilarisch, het Cars springkasteel meer iets voor de jongsten onder ons. En wat dacht je van een heuse initiatie Pijl en Boogschieten bij Schuttersvereniging Sint Sebastiaan? Da’s nog helemaal niet zo simpel. Gelukkig krijgt er niemand een pijl op zijn kop. De barbecue blijft gelukkig ook gewoon rechtop staan, maar we garanderen niet dat er niemands bord ondersteboven is gegaan. Een ding is duidelijk, het is allemaal schoon op. Wie achterblijft voor het nachtprogramma ontdekt hoe je een dropping op z’n kop kunt zetten. Dan begin je dus gewoon op het veld en volg je de aanwijzingen onderweg om je eindpunt te bereiken… Ja, als Jeugdraad5.1 het dorp op z’n kop wil zetten, dan menen ze dat!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *