Het is weer begonnen, Noëls grote Foto Challenge. Vandaag opdracht 1 en wat een opdracht. ‘Slinger’ zei de man, nou begin daar maar eens aan. Geen probleem zo bleek, al snel begonnen de inzendingen binnen te stromen. Het is maar goed dat we een jury hebben om er de beste uit te kiezen, want het zou ons zelf nooit gelukt zijn. Kijk maar eens even mee.
























En dan natuurlijk het verdict van onze vakjury. We laten hun uitslag voor zichzelf spreken.

Dan blijft er nog maar 1 foto over, die van de prijsuitreiking natuurlijk. Gefeliciteerd, Raf!
