Reuring

Zoals iedereen inmiddels wel weet doet Jeugdraad5.1 ook dit jaar weer mee aan de Sponsoractie van Bij Luijtjens. We zien elke week weer een leuk aantal muntjes in onze koker belanden, bedankt daarvoor. Om onze vereniging verder in de kijker te zetten mochten we afgelopen zaterdag een uurtje bivakkeren in de nieuwe galerij voor de supermarkt. Vroege vogels als we zijn, kozen we dit jaar voor het eerste tijdslot en dat beviel prima. Aardig wat mensen aan kunnen spreken en bekend maken met onze nieuwe agenda 24/25. Dankzij het enthousiasme van Amy en Marjon was ook onze jeugd vertegenwoordigd.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *