Oh jee, wat is Marc weer laat met zijn aankondiging. Gelukkig weten jullie natuurlijk allemaal dat er volgende week weer een Chips & Cola-avond op het menu staat. Letterlijk dit keer, want omdat de feestdagen er met een noodgang aan beginnen te komen gaan wij vast oefenen met een gezellig en vooral feestelijk maal. Samen koken, genieten en feesten. Schrijf je snel in (graag voor maandag), dan hebben wij nog even tijd om boodschappen te doen!