Jeugdraad5punt1 Carnavalsoptocht en Limonadebal

Jawel het is weer zover, Jeugdraad5punt1 en Café ’t Gemeentehuis slaan de handen weer ineen voor de jaarlijkse carnavalsviering in Zuiddorpe. Op zaterdagmiddag 14 februari houden we weer allemaal extra veel van elkaar, wordt de polonaise misschien net iets hechter en de carnavalsoptocht nog liever. Blablabla, of blablabal zoals ik eerst per abuis typte. Ja, we kiezen dit jaar voor een andere dag, maar het recept blijft hetzelfde. Verzamelen rond half drie aan het café met jullie meest fantastische uitdossing en/of carnavalswagen, waarmee we dan eerst en vooral door het dorp trekken. Daarna vieren we het limonadebal verder bij Florian en Daisy om af te sluiten met onze lekkere frietjes.

Dus, niet vergeten, zaterdag 14 februari, carnavalsoptocht en limonadebal in Café ’t Gemeentehuis. Inschrijven is niet verplicht, maar kan via de button.