Jeugdraad5punt1 Chips&Cola-avond

Ja luitjes, we zouden het bijna vergeten met alle spannende vooruitzichten voor de Chips&Cola in mei, maar ook in April hebben we nog een Chips&Cola-avond te goed natuurlijk. Aanstaande zaterdag 18 april zijn jullie als vanouds welkom in de Volleybar. Om half acht openen we de deuren. Laat je even weten of je komt? (en oh, kijk even in de mail en breng indien mogelijk alvast je ondertekende afsprakenformulier en inschrijfbijdrage voor Vestrock mee).