Soms zit het mee…

En soms zit het tegen. Gelukkig zit onze Noël daar niet mee en schrijft hij zich terstond in zodra hij lucht krijgt van een aanstaand NK Tegenwind Fietsen. Was het afgelopen winter nog een dikke sof, omdat de windstoten het te gevaarlijk maakten, vandaag kon Noël onze kleuren met verve verdedigen op de Oosterscheldekering. En verhip, dat groen staat nog best leuk bij zo’n oranje fiets!!!

Voor de start kon hij nog lachen…
Ondanks de stevige bries…
Onderweg was het wel een beetje afzien…
Gelukkig krijgt een beetje wind bij Noël de lach niet van het gezicht. Hij lijkt alleen zijn bril te zijn verloren in de actie. Volgende keer nog een paar windmolens extra aanzetten dan maar?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *