Het was weer een druk weekend voor Jeugdraad5.1 Vrijdagavond hadden we de Chips & Cola-groep in de Volleybar voor een gezellige filmavond. De zondagochtend was dan weer gereserveerd voor de jongste garde voor een stevig robbertje Pietengym in opwarming van de vele intochten die de komende weken op het programma staan.






