Zuiddorpe leeft

We roepen het al lang natuurlijk, dat we ons als Jeugdraad5.1 in willen zetten voor de sociale cohesie en de leefbaarheid van onze kleine kern(en). Samenwerking met lokale ondernemers en andere verenigingen staat daarbij hoog in ons vaandel. We zijn dan ook ontzettend trots en blij dat we dankzij die insteek nu een heel nieuwe ontwikkeling mogen melden.

Het gonsde al even over het veld deze zomer, Volleybalclub Stevo is grotendeels verhuisd naar de sporthal in Axel. Dat betekent ook, dat de Volleybar door hun nauwelijks nog wordt gebruikt. Dat gaf perspectief voor de andere verenigingen die al min of meer gebruik maken van ruimtes in en om de gymzaal. Hoog tijd om de koppen eens bij elkaar te steken.

Vanavond is besloten dat Stevo, EHBO-Zuiddorpe, Stichting Speelweek Zuiddorpe en Jeugdraad5.1 voornemens zijn samen gebruik te gaan maken van de Volleybar. Voor vergaderingen, bijscholingen en natuurlijk activiteiten voor de jeugd. Daar zijn wij natuurlijk bijzonder blij mee en we hopen dat deze samenwerking de komende jaren bijzondere vruchten zal afwerpen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *