Chips & Cola Seizoensopener

Vrijdag 27 september gooien we de deuren van de Volleybar weer open voor de eerste Chips & Cola-avond van het seizoen. Ben jij ook 10 of ouder? Kom dan gezellig mee loungen. De chipjes zijn voor onze rekening, de frisdrank kost 50 cent per consumptie. Ben jij er ook bij?