Pomp op die banden!

Het is half juni en dan weten de coureurs onder jullie al wel hoe laat het is: Tijd voor de Dikke Banden Race! Zaterdagmiddag 14 juni is het weer zover. Wielercomité De Zwaluw verwelkomt alle jonge aspiranten voor de mooiste koers van het jaar en daar sluiten wij natuurlijk graag bij aan. Verzamelen bij Café ’t Gemeentehuis!