
Vanavond genoten we met onze Chips & Cola-groep van elkaars gezelligheid en een resem aan zelf in elkaar geknutselde hapjes. Aan de fraai gedekte tafel kwam de ene na de andere verrassende gang voorbij. Lekker ongecompliceerd genieten met dank aan onze eigenste keukenprins Noël en zijn elfjes. Gazpacho, hapje gerookte zalm, pasteitje met kalfsragout, broodje Pulled chicken Mexican style, Banoffee Pie en soesjes in kerstsferen, dadelbrood en lekkere hapjes toe. Yummie.










