Carnavalsoptocht en Limonadebal

Alaaf carnavalsvierders, zijn jullie al helemaal klaar voor het grote zottenfeest? En vooral, zijn jullie al klaar voor het zotste feest van allemaal, het Limonadebal van Jeugdraad5.1? Ik kan me bijna niet anders voorstellen, dan dat jullie kostuums al klaar liggen. Lopen jullie dit jaar ook weer mee in onze fraaie optocht? Vorig jaar was het een groot succes en zoals altijd, dat kan nog beter, nog gekker en natuurlijk, nog fraaier! Ons Pliesiepaard is al van stal gehaald, hoe staat het met jullie voorbereidingen? Kom je ook weer hossen en feesten, schrijf je dan snel in via onderstaande link! Alaaf, Alaaf, Alaaf!!!