Jongelui, dit keer trekken we naar Overslag om ons onder te dompelen in de plaatselijke lettersoep. Wat je je daar bij voor moet stellen? Nou, zorg dat je op de weersomstandigheden gekleed bent en dat je een zaklamp bij hebt. Wij zorgen voor de rest. Oh en euh, neem je puzzelverstand ook maar mee! Verzamelen om half acht bij de Volleybar om samen met Noël naar Overslag te fietsen, of om acht uur bij Sint Laurens Toverslag in Overslag (Overslag 1), wanneer je toch al in Overslag bent/woont. Laten jullie nog even weten of je er bij bent?