Sinterklaasintocht

We gaan er niet eens aan twijfelen, natuurlijk komt de Sint ook dit jaar richting Zuiddorpe. Nu nog op volle zee, maar we weten vrijwel zeker dat hij binnenkort veilig in Nederland aan zal meren. Wij hebben in ieder geval zondag 1 december in zijn agenda laten zetten voor de officiële intocht in ons gezellige dorp. Die agenda, dat is zo’n beetje het enige waar nooit iets mis mee gaat, dus… Komen jullie ook meevieren? We verwachten jullie op zondagmiddag om 14 uur op het plein om de Sint met zijn allen feestelijk in te halen. Inschrijven via onze website!