Vandaag een Chips & Cola-avond in onze nieuwe uitvalsbasis, de Volleybar. We hebben er gelijk een prettige bende van gemaakt door al onze knutselspullen uit het hok naar de bar te slepen. Op de agenda stond surprises en gedichten maken voor de komende Sinterklaasperiode. Lekker op tijd, misschien zelfs nog wel iets te vroeg voor iets wat bij de meeste mensen toch altijd tot het allerlaatste moment blijft liggen.
Belangrijkste blijft toch dat we weer een gezellige avond hadden met onze pubers. En dat de grootste verrassing van het seizoen, onze ‘eigen’ stek in de Volleybar nu echt is ingewijd.