Bad Boys (and girls)

Omdat we niet altijd in de pas kunnen lopen, hebben we gelauwerd graffitikunstenaar Laura Biscia gevraagd om onze Chips & Cola-bende de edele kunst der muurschilderingen bij te brengen. Wie op vrijdagavond zijn hond heeft uitgelaten, heeft het misschien geroken, het is iets met drijfgassen en verf. Ok, misschien niet de gezondste activiteit van het jaar, maar wel een van de allerleukste. Na een klein beetje theorie gaan we aan de slag met een naamsticker. Niet zomaar je naam schrijven natuurlijk, dit keer tekenen we onze naam. Als een echte ’tag’. Wat begint met potlood worden al snel kleine kunstwerkjes met verfstiften. Door naar het grotere werk, de ontwerpen voor de ‘pieces’ die we straks gaan maken. Het talent spat er af. Dat kun je nog beter zien, wanneer we echt met de spuitbussen aan de gang gaan. Bussen met hoge en lage druk, voor verschillende effecten. De techniek is nog helemaal zo simpel niet, maar we leren snel. Jammer van het regenweer, want binnen in ons ‘hok’ wordt het wel heel benauwd. De maskertjes van Laura, die ons even terugbrengen naar 2020, zorgen ervoor dat we in ieder geval niet met regenboogsnot terug thuis komen. Wat een avond. Dankjewel Laura!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *