Het bos in…

Vandaag trokken we het bos in met onze Ranja & Koekjes-kinderen. Dat is de club van 4 t/m 9 jaar, mochten jullie dat nog niet weten. Langzaam maar zeker begint de herfst in te treden. Daar hebben we gebruik van gemaakt door met alles wat we daar in het bos konden vinden een paar leuke hutten te bouwen.

Een hapje, een drankje en een paar uur spelen in het bos. Soms is er niet meer nodig voor een hele leuke middag. Dan gooit het weer zomaar nog geen roet in het eten. Op naar de volgende activiteit!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *