Is er nog cola?

De start van het nieuwe Chips & Cola seizoen was misschien wat traag, maar dat kwam vooral door wat miscommunicatie van onze kant. Uiteindelijk hadden we toch een leuk groepje meiden bij elkaar vanavond, waarmee we een fijn plan de campagne hebben kunnen maken voor hun ‘adres’ tijdens de komende Halloweentocht. Dat belooft.

Oh en of er nog cola was? Ja, natuurlijk. En sinas, icetea en cassis. Daar doen we verder niet lullig over.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *