Mooi geel is niet lelijk

Wat een onderwerp weer, voor de Foto Challenge van vandaag, ‘geel’. Waar haalt Noël het ook iedere keer weer. Onze deelnemers lijken er duidelijk minder moeite mee te hebben. Een ware stortvloed van zonnig geel fleurde vandaag mijn computerscherm op. Dat mocht ook wel, want het raam erachter leverde weer maar een grauw schouwspel op. Er is duidelijk grondig nagedacht over wat je allemaal met ‘geel’ kunt doen en ik ben stiekem een beetje blij dat het niet gesneeuwd heeft vandaag…

Briek bleef lekker binnen bij zijn knuffels vandaag en laat hem dat nou gewoon de eerste plaats opleveren. Ze gaan daar op de Langelede veel frikandellen mogen eten, want zijn zus ging eergisteren ook al met de prijs lopen. ‘Origineel, knuffelig en superzacht geel’ was het oordeel van de jury. Daar kunnen we wederom niets tegenin brengen.

Hege zocht het dan weer wat dieper, de jury roemde de lichtinval en de verschillende tinten geel die zij op de gevoelige plaat wist vast te leggen.

Op plek drie vinden we de ietwat verwarrende plaat van Ralph. Is het een glijbaan? De jury was in elk geval opgetogen over het lijnenspel, vooral de weglopende lijn kon hun waardering genieten.

Uiteraard gaan we ook de foto’s van de andere deelnemers aan jullie laten zien. Een zonnebril kan nodig zijn.

Wieber
Lucas V.
Lars
Rens
Madelief
Steijn
Tessa
Samira
Amber van N.
Amber W.
Mees
Raf
Lucas van N.
Jesse
Jort
Romy
Anders

Nou, als een mens daar niet vrolijk van wordt, zoveel kleur op je scherm. Het is bijna jammer dat er straks maar eentje in het groot voor het raam van Studio Mooi te bewonderen is. Studio wat? Ach, jullie weten natuurlijk al lang dat Sandra’s Kapsalon Knipsels sinds het nieuwe jaar is overgenomen door Margo en haar Studio Mooi. Gelukkig vindt Margo het even leuk om onze foto’s te laten zien als Sandra dat altijd vond. Dankzij Foto Bleijenbergh in Axel kunnen we dan ook de mooiste plaatjes van deze week als vanouds tentoonstellen. Ga dus zeker even kijken als je er passeert.

Rest mij niets anders dan de deelnemers van vandaag te feliciteren met hun werk en al die anderen die nu denken ‘goh, dat zou ik ook leuk vinden’ er op te attenderen dat je niets anders hoeft te doen dan naar de inschrijfpagina op deze website te gaan en jezelf aan te melden voor de activiteit. Zet bij opmerkingen even het mobiele nummer waarop je via WhatsApp te bereiken bent en wij doen de rest. Doen hoor.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *