Op de fiets, op de fiets…

Dag 2 van de Foto Challenge. Opdracht van vandaag: ‘fiets’. Ja, onze Noël weet ze wel te verzinnen. Fiets hem d’r maar in zal hij gedacht hebben. Nou, dat was niet aan dovemansoren gericht. Ondanks het baggerweer zijn veel van onze deelnemers vandaag gewoon naar buiten getrokken om een leuke fietsgerelateerde foto te maken. Naar buiten moesten wij zelf ook even, om de winnaar van gisteren haar anderhalve meter frikandellen, of in ieder geval de tegoedbon daarvoor, te overhandigen. Die bon werd wel een beetje nat terwijl we buiten stonden te wachten, maar dat maakt hem niet minder geldig.

Zo konden we vanavond Noël opnieuw op pad sturen. Dit keer hoefde hij een stuk minder ver om Jort te fêteren.

De jury was erg in de nopjes met het stuntgehalte van zijn foto. Lekker ongedwongen en overduidelijk met de fiets…

Jort is niet de enige die voor een beetje actie heeft gekozen, ook Rens pakte de fiets om te laten zien dat een beetje water de creativiteit niet weg spoelt.

De derde plaats is voor Lars, die goed gezien heeft hoe het licht door een wiel kan vallen.

Zoals iedere dag laten we jullie natuurlijk ook de andere inzendingen zien.

Wieber
Jesse
Briek
Samira
Lucas V.
Mees
Raf
Anders
Amber van N.
Madelief
Steijn
Amber W.
Ralph
Tessa
Romy

En zo hebben we weer alle inzendingen gehad. Vergeet niet, heb je zelf zin om mee te doen, aarzel niet om je in te schrijven via onze inschrijfpagina. Zet bij de opmerkingen even het telefoonnummer waarop we je per WhatsApp kunnen bereiken en je krijgt automatisch elke ochtend de nieuwe opdracht.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *